Sunday, June 10, 2007

Kau Derita

Kau Derita
Aku Ucapkan Selamat Datang
Ke Dalam Karung Kehidupan Yang Kelam Ini,
Aku Benci Merasa Kehadiran Mu
Tetapi Aku Faham Aku Terpilih Untuk Menyambut Kedatangan Mu

Kau Derita
Aku Ucapkan Terima Kasih
Datang Mu Disini Amat Menganggu Siang Malam Ku
Aku Lemas Dengan Kehadiran Mu
Tetapi Aku Faham Tanpa Mu Aku Bukanlah Seorang Perjuang

Kau Derita
Aku Ucapkan Selamat Tinggal
Kehadiran Mu Tiada Terundang Tapi Pasti Kau Hadir Lagi
Aku Jenuh Dengan Kehadiran Mu
Tetapi Aku Faham Aku Tidak Perlu Melepaskan Saki Baki Sinar Itu Untuk Kau Musnahkan………

-.-

nb : Puisi ini karya Hayuna dari malaysia yang di kirimkan ke emailku. Atas kirimannya saya mengucapkan ribuan kata terima kasih dan semoga kita bisa menguntaikan jaring jaring persahabatan ^_^



0 comments:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro